Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján https://sloegarden.hu/ és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://sloegarden.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: https://sloegarden.hu/aszf.pdf

Fogalmak:

Felek: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás együttesen

Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy

Fogyasztói Szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül

Jótállás: a Fogyasztói Szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint

  • jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
  • kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul

Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás között a weboldal és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése

Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre

Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon

Termék: weboldalunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság

Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy

Webshop: weboldalunk, melyen keresztül a szerződéskötés megvalósul

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAINAK FELSOROLÁSA

Név: Sloe Kertépítő Kft
Székhely: 2600 Vác, Nagymező utca 11.
Adószám: 27748305-1-13
Cégjegyzékszám: 13-09-218288
Telefonszám: +36 70 427 07 71
E-mail: info@sloegarden.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Cégnév: NetMasters Europe Kft.
  • Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Diószegi Sámuel utca 5.
  • Weboldal: https://netmasters.hu/

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. Vonatkozó jogszabályok

 

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

2.2. ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön rendelése leadásával elfogadja cégünk Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.

    2.3. Szerződés nyelve és formája:

    A szerződés nyelve magyar.

    A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.

      2.4. Árak:

      Az árak forintban értendők, alanyi adómentesség miatt ÁFA-t nem tartalmaznak!

        2.5. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

        A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeinken keresztül juttathatja el hozzánk:

          • E-mail cím: info@sloegarden.hu
          • Telefonszám: +36 70 427 07 71

        A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát.

        A szóbeli panaszt cégünk haladéktalanul kivizsgálja és a lehetőségeknek megfelelően megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.

        A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

          • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
          • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
          • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
          • Az Eladó nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
          • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
          • A panasz egyedi azonosítószámát

        Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

        Az Eladó a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint az Eladó Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

        Abban az esetben, ha az Eladó és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

          2.5.1. Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:

          A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

            2.5.2. Bírósági eljárás:

            A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

              2.5.3. Békéltető Testületi eljárás:

              Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

              A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

              Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

              Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.

              A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

                2.5.4. A kérelemnek tartalmaznia kell:

                  • A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
                  • A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
                  • A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
                  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
                  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
                  • A Testület döntésére irányuló indítványt
                  • A Fogyasztó aláírását
                  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

                Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.

                Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

                További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

                A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

                Baranya Megyei Békéltető Testület

                7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

                (72) 507-154

                bekelteto@pbkik.hu

                Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

                6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

                (76) 501-525, (76) 501-500

                bkmkik@mail.datanet.hu

                Békés Megyei Békéltető Testület

                5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

                (66) 324-976, 446-354, 451-775

                bmkik@bmkik.hu

                Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

                3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

                (46) 501-091, 501-870

                kalna.zsuzsa@bokik.hu

                Budapesti Békéltető Testület

                1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

                (1) 488-2131

                (1) 488-2186

                bekelteto.testulet@bkik.hu

                Csongrád Megyei Békéltető Testület

                6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

                (62) 486-987

                E-mail cím: info@csmkik.hu

                Fejér Megyei Békéltető Testület

                8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

                (22) 510-310

                fmkik@fmkik.hu

                Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

                9021 Győr, Szent István út 10/a.

                (96) 520-217

                bekelteto@gymskik.hu 

                Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

                4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

                (52) 500-749

                info@hbkik.hu

                Heves Megyei Békéltető Testület

                3300 Eger, Faiskola út 15.

                (36) 416-660/105

                hkik@hkik.hu

                Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

                5000 Szolnok, Verseghy park 8.

                (56) 510-610

                kamara@jnszmkik.hu

                Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

                2800 Tatabánya, Fő tér 36.

                (34) 513-010

                kemkik@kemkik.hu

                Nógrád Megyei Békéltető Testület

                3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

                (32) 520-860

                nkik@nkik.hu

                Pest Megyei Békéltető Testület

                1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

                (1)-474-7921

                Somogy Megyei Békéltető Testület

                7400 Kaposvár, Anna utca 6.

                (82) 501-000

                skik@skik.hu

                Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

                4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

                (42) 311-544, (42) 420-180

                endrediemese@invest.hu 

                Tolna Megyei Békéltető Testület

                7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

                (74) 411-661

                kamara@tmkik.hu

                Vas Megyei Békéltető Testület

                9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

                (94) 312-356

                vmkik@vmkik.hu

                Veszprém Megyei Békéltető Testület

                8200 Veszprém, Budapest u. 3.

                (88) 429-008

                vkik@veszpremikamara.hu

                Zala Megyei Békéltető Testület

                8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

                (92) 550-514

                zmkik@zmkik.hu

                  2.5.5. Online vitarendezési platform:

                  Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.

                  Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

                  Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.

                  Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

                    2.5.6. Szerzői jogok:

                    Jelen weboldal tartalma szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

                      2.5.7. Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:

                      Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

                        2.5.8. Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:

                        A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát és a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.

                        Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.

                          2.5.9. Rendelés feldolgozása és a szerződés megkötése:

                          Webshopunkon keresztül bármikor leadhatja rendelését. Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap, mely rendelése beérkezését jelenti, azonban ez a visszaigazolás nem minősül az Ön által tett ajánlat elfogadásának. Ha rendelésétől számítva 24 órán belül nem kap automatikus visszaigazolást e-mailben, kérjük, jelezze felénk, hiszen előfordulhat technikai probléma, elképzelhető, hogy emiatt nem érkezett meg rendszerünkbe rendelése.

                          Egy második e-mailben igazoljuk vissza az Ön ajánlatát, ekkor jön létre a szerződés.

                            2.6. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

                            3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

                            3.1. RENDELÉS MENETE 

                            Amennyiben a felhasználó az infotermék megvásárlása mellett dönt, úgy a weboldalon elhelyezett „Kérem az ebookot!” gombra kattintva megjelenő megrendelő űrlapot kitöltve a Stripe rendszerén keresztül tudja a terméket megvásárolni. Az űrlap kitöltését követően a megadott e-mail címre elküldjük a megvásárolt terméket.

                            A kiküldésre kerülő e-mailben egy gomb kerül elhelyezésre, amelyre kattintva a termék elérhetővé és letölthetővé válik a vásárló számára.

                            A vásárlás összegéről a számla külön elektronikus levélben a számlázz.hu rendszeréből automatikusan kerül kiküldésre a vásárlást követően.

                            3.1.1. Fizetési módok leírása. 

                            A https://sloegarden.hu/ honlapon az alábbi fizetési lehetőségek állhatnak rendelkezésre: 

                            A vásárlás bankkártyás fizetéssel a stripe.com fizetési szolgáltató felületén lehetséges.

                             

                            3.1.2. Az online bankkártyás fizetés a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg. 

                            További információk a Stripe-ról (angol nyelvű oldal): stripe.com

                            Stripe adatvédelem, nyilatkozatok, szabályzatok 

                            A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé (magyar vonatkozású lista):

                            MasterCard

                            VISA

                            American Express

                            Apple Pay

                            Google Pay 

                            A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott, online fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés. 

                            Az online fizetési szolgáltatást a Stripe biztosítja. A szolgáltatás használata során Felhasználó bankkártyával vagy Stripe számlával fizethet.

                            Az online fizetés során a fizetéshez használt adatait, illetve a bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag a Stripe Payments Europe Ltd., C/O A&L Goodbody, IFSC, North Wall Quay, Dublin 1., Ireland (Írország) részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül a Stripe oldalára. A Stripe nem osztja meg az adatokat a Szolgáltatóval. 

                            Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.

                            1. Jótállás, szavatosság

                             

                            Kellékszavatosság 

                            4.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

                            Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

                             

                            4.2. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

                            Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

                             

                            1. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

                             

                            5.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet

                            rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

                             

                            1. ADATVÉDELEM 

                            A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://sloegarden.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

                             

                            Vác, 2023.05.31.